پایداری شبکه برق در گرو مدیریت مصرف است

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان:

پایداری شبکه برق در گرو مدیریت مصرف است/ ضرورت تبدیل فرهنگ صرفه‌جویی به مطالبه عمومی

تاریخ انتشار: 1405/4/2

شماره خبر: 23547

چاپ‌خبر

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با گرامیداشت هفته ملی صرفه‌جویی، مدیریت مصرف انرژی را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای تأمین برق پایدار دانست و بر نقش دستگاه‌های اجرایی، نهادها و اصناف در ترویج فرهنگ مصرف بهینه تأکید کرد.

به گزارش رویداد شمال ، عادل سلیمانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، با گرامیداشت هفته صرفه‌جویی در مصرف برق (یکم تا هفتم تیرماه) و با اشاره به شعار «همدلی برای روشنایی ایران»، اظهار کرد: با توجه به شرایط ناترازی تولید و مصرف برق، این هفته فرصت مناسبی برای توجه دوباره به اهمیت مدیریت مصرف و تقویت فرهنگ استفاده صحیح و هوشمندانه از انرژی برق در سطح جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای پایداری شبکه و تأمین برق پایدار محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: استفاده هوشمندانه و مسئولانه از نعمت‌های الهی از جمله انرژی برق، یک وظیفه عمومی است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان افزود: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و اصناف با مشارکت فعال در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، نقش مؤثری در نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی و عبور موفق از پیک مصرف ایفا کنند.

برچسب:

اشتراک گذاری در:

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *