شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اجرای بسته جدید مشوقهای مدیریت مصرف برق، تخفیف ۳۰ درصدی قبوض برای مشترکان صرفهجو و مشوقهای ویژه برای نصب نیروگاههای خورشیدی در فصل گرم سال را اعلام کرد.
به گزارش رویداد شمال ، شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای برنامههای مدیریت بار شبکه و بر اساس ابلاغیه شرکت توانیر، مشترکانی که از ابتدای خرداد تا پایان شهریورماه مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند، مشمول پاداش مدیریت مصرف خواهند شد.
بر اساس این طرح، پاداش صرفهجویی بهصورت تخفیف ۳۰ درصدی در قبض برق مشترکان اعمال میشود.
مشوق ویژه برای نصب نیروگاههای خورشیدی
این شرکت اظهار کرد: مشترکان خانگی که بهصورت داوطلبانه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵ کیلووات و قابلیت رؤیتپذیری در شبکه نصب کنند، از ۲۰ درصد تخفیف در قبوض برق ماههای گرم سال بهرهمند خواهند شد.
همچنین مشترکانی که نیروگاه خورشیدی خود را به سامانههای ذخیرهساز انرژی (باتری) مجهز کنند، میتوانند تا پایان سال ۱۴۰۵ از ۳۰ درصد تخفیف در بهای برق مصرفی خود استفاده کنند.
شرکت توزیع نیروی برق گیلان تأکید کرد: مشارکت مشترکان در اجرای برنامههای مدیریت مصرف، نقش مؤثری در پایداری شبکه برق، جلوگیری از اعمال محدودیتهای ناخواسته و تأمین برق مطمئن در روزهای اوج مصرف خواهد داشت.
این شرکت از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف، استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات کمباری و تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ۲۵ درجه سانتیگراد، در اجرای موفق این برنامه همکاری کنند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید