شاگردان قلعه‌نویی از جام جهانی حذف شدند/ آه بزرگ ایران و دوباره حسرت صعود!

تاریخ انتشار: 1405/4/7

شماره خبر: 23599

چاپ‌خبر

در شرایطی که صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعد بیست و سومین دوره رقابت های جام جهانی به نتیجه سه دیدار گره خورده بود، هر سه بازی با نتایجی دور از انتظار به پایان رسید تا ایران حذف شود.

به گزارش رویداد شمال؛ در آخرین دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، تیم‌ ملی فوتبال آرژانتین از ساعت ۰۵:۳۰ بامداد امروز (یکشنبه) در گروه J به مصاف اردن رفت و در دیدار همزمان، اتریش و الجزایر رودرروی یکدیگر قرار گرفتند. ایران امیدوار بود دیدار اتریش و الجزایر برنده داشته باشد تا تیم ملی راهی مرحله بعدی شود ولی این بازی با تساوی ۳-۳ به پایان رسید تا حذف شاگردان امیر قلعه‌نویی از جام جهانی قطعی شود.

اتریش و الجزایر هم با ۴ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم این گروه قرار گرفتند و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی صعود کردند. اتریش در مرحله بعد به مصاف اسپانیا خواهد رفت و الجزایر حریف سوئیس خواهد بود.

در دیگر دیدار این گروه هم آرژآنتین ۳-۱ از سد اردن گذشت و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله یک‌شانزدهم نهایی صعود کرد. یاران مسی در این مرحله شنبه ۱۳ تیرماه به مصاف کیپ‌ ورد خواهند رفت.

برچسب:

اشتراک گذاری در:

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *