در دیدار مدیرعامل سازمان با مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس مطرح شد؛
تأكید بر بهرهگیری از ظرفیتهای منطقه آزاد انزلی برای توسعه خدمات عمومی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، در ادامه دیدارهای کاری خود با مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، راهکارهای بهرهگیری از ظرفیتهای قانونی، تجاری و لجستیکی این منطقه برای ارتقای زیرساختهای خدماتی و توسعه همکاریهای منطقهای را مورد بررسی قرار داد.