مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات «شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور» گفت: با توجه به مسافرخيز بودن استان گیلان خدمات ارائه شده توسط شركت آب و فاضلاب بسيار ارزنده و پرمخاطره است و اين امر جايگاه بسيار ارزشمندي دارد.
به گزارش رویداد شمال/ روز گذشته به منظور توديع و معارفه مدير دفتر گروه بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت آبفاي گيلان جلسه اي با حضور مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات «شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور» در رشت برگزار شد.
«محمد امجد» مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور با اشاره به كم شدن شكايات و اعتراضات ثبت شده در يك سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب استان اظهار داشت: به تعادل رسيدن ميزان واكنش هاي منفي مردم و مشتركين نشان دهنده رو به رشد و پيشرفت بودن شركت آبفاي استان مي باشد كه اين امر در سايه عملكرد خوب مهندس غياثي و بازوانشان كه معاونين و مديران هستند در اين مدت محدود نمود پيدا كرده است.
امجد، با بيان اينكه در زير مجموعه خود به كساني مسئوليت دهيد كه شخص كارآمد و با پشتكاري است، گفت: توصيه من به شما اين است در خير رساندن به ديگران از هم پيشي بگيريد، در مسئله اي كه احساس كرديد حق است ثابت قدم بمانيد، چالشهاي سازمان را شناسايي كنيد تا زماني كه شناختي از مشكلات نداشته باشيد نمي توانيد براي آن برنامه ريزي داشته و مشكل را مرتفع كنيد.
مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور استان گيلان را استاني عريض و طويل و بسيار گسترده تر از آنچه در آمار رسمي كشور آمده است معرفي كرد و بيان داشت: با توجه به مسافرخيز بودن اين استان سرسبز خدمات ارائه شده توسط شركت آب و فاضلاب بسيار ارزنده و پرمخاطره است و اين امر جايگاه بسيار ارزشمندي دارد.
بنابراين گزارش؛ به منظور پاسخگويي مستقيم به مشكلات مردمي، ميز خدمت با حضور مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در محل ستاد مركزي اين شركت از ساعت 13 لغايت 14:30 برگزار و به درخواست ها و مشكلات مردمي به صورت چهره به چهره پاسخ داده شد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید