مدیر بیمه دی گیلان گفت: رضایتمندی حداکثری بیمه شدگان، از جمله اولویتها و اصول و ارزشهای مهم بیمه دی است.
به گزارش رویداد شمال/ «فاطمه عباسیان» مدیر بیمه دی گیلان افزود: با توجه به برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ و در راستای نیل به اهداف کلان «ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان » در فصل پاییز نیز دو دیدار با خانواده های معزز شهداء و ایثارگران به صورت هفتگی و همچنین دو دیدار با بیمه شدگان صعب العلاج طرف قرارداد شرکت به صورت ماهانه با حضور مدیریت، معاون و کارشناس درمان شرکت بیمه دی استان گیلان انجام شد.
وی افزود: در این دیدارها ضمن تقدیم لوح سپاس و اهداء هدایا ، به دغدغه های درمانی و وضعیت پرداخت هزینه های درمانی آنها نیز پرداخته شد.
عباسیان افزود: کلیه هزینه های درمانی مربوط به تمامی بیمه شدگان شرکت تا مورخ۱۴۰۳/۰۹/۲۰ و همچنین صورتحساب های مربوط به مراکز درمانی نیز تا مورخ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ تسویه شده و رضایتمندی حداکثری بیمهشدگان، از جمله اولویتها و اصول و ارزشهای مهم بیمه دی است.
گفتنی است شرکت بیمه دی با بیمه گذاران درمان گروهی خود نیز جلسات منظم و پیاپی ماهانه برگزار می کند تا از این طریق بتواند به صورت مستقیم و چهره به چهره ، جویای حال بیمه شدگان بوده و نظاره گر اجرای بهتر تعهدات قرارداد باشد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید