مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان از رضایتمندی ۸۳ درصدی مردم از خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان خبرداد.
به گزارش رویداد شمال ؛ دکتر «فرید حبیبی رودسری» مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان در آیین گرامیداشت روز پرستار که در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت برگزارشد، گفت:پرستاران نماد ایثار، صبر و مسئولیتپذیری هستند؛ آنان با عشق به مردم، آرامش و امید را به بیماران بازمیگردانند. مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان با تمام توان در مسیر ارتقای کیفیت خدمات و حمایت از کادر درمان گام برمیدارد.
وی با اشاره به نتایج آخرین نظرسنجی سامانه CRM و پیامکی افزود: بیش از ۸۳ درصد از مراجعان مراکز ملکی تأمین اجتماعی گیلان از خدمات ارائهشده اعلام رضایت کردهاند؛ آماری که بیانگر اعتماد مردم و نتیجه تلاش خالصانه همکاران در بخشهای مختلف درمانی است.
در ادامه، دکتر «محمدرضا احمدی» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به این رضایتمندی گفت: سطح خدمات درمانی مراکز ملکی تأمین اجتماعی گیلان روندی رو به رشد دارد و رضایتمندی عمومی مردم، حاصل تلاش همدلانه مدیران و کارکنان است. پرستاران و کادر درمان نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی به نظام سلامت دارند و مجلس شورای اسلامی از برنامههای توسعهای این حوزه حمایت خواهد کرد.
به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، آیین گرامیداشتی با حضور جمعی از مسئولان، مدیران و کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گیلان در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت برگزار شد.
در این مراسم، دکتر احمدی نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر فرید حبیبی رودسری مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان، مهندس شکیبا مدیر امور شعب بانک رفاه گیلان، مهندس عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت، ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر، معاونین، رؤسای مراکز درمانی و جمعی از کارکنان حضور داشتند.
در پایان مراسم، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از پرستاران، کارشناسان مامایی و کارمندان نمونه مراکز درمانی تأمین اجتماعی گیلان تجلیل شد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید