بیمه دی صدرنشین صنعت بیمه در بهار ۱۴۰۴ شد

بیمه دی صدرنشین صنعت بیمه در بهار ۱۴۰۴ شد

تاریخ انتشار: 1404/5/1

شماره خبر: 15262

چاپ‌خبر

مدیرعامل بیمه دی از کسب رتبه نخست این شرکت در فروش و سهم بازار در فصل بهار خبر داد و گفت: بیمه دی با ثبت رکورد ۳۴.۲ هزار میلیارد تومان فروش و رشد ۷۳ درصدی نسبت به سال گذشته، جایگاه خود را به‌عنوان برترین شرکت بیمه‌ای کشور تثبیت کرده است.

به گزارش رویداد شمال ؛ همزمان با نشست شورای مدیران بیمه دی «هادی عبداللهی» مدیرعامل این شرکت از کسب رتبه نخست بیمه دی در شاخص فروش و سهم بازار در میان شرکت‌های بیمه‌ای کشور طی دو ماه متوالی و مجموع فصل بهار خبر داد و گفت: نگاه ما صرفاً تحقق فروش نیست بلکه تمرکز اصلی بر جذب پرتفوی‌های سودآور و باکیفیت است.

در ابتدای این نشست، عبداللهی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت جمعی از هموطنان در حملات اخیر، برای مردم ایران آرزوی سلامتی و اقتدار کرد و با اشاره به شرایط حساس کشور، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بیمه دی در ستاد و شعب تقدیر کرد.

وی شرایط اخیر کشور را به‌مثابه شرایط جنگی توصیف کرد و گفت: در این ایام بحرانی، شاهد نمایش قابل تحسین از همدلی، وفاداری و هماهنگی کارکنان بودیم که استمرار خدمت‌رسانی و انسجام سازمانی را رقم زد.

مدیرعامل بیمه دی ادامه داد: بر اساس گزارش اخیر مهندس اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید، عملکرد سامانه پاسخگویی ۱۶۷۱ بیمه دی طی ۱۲ روز گذشته دقیق و مؤثر بوده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

عبداللهی با اشاره به اهداف کلان بیمه دی، افزایش توانگری مالی، توسعه تحول دیجیتال و بهبود نرخ بازده سرمایه‌گذاری را از محورهای اصلی برنامه‌های راهبردی شرکت دانست و افزود: صرف تحقق بودجه فروش هدف ما نیست بلکه جذب پرتفوی‌های سودآور در اولویت قرار دارد. همان‌طور که تاکنون از پذیرش ده‌ها هزار میلیارد تومان پرتفوی‌های بی‌کیفیت صرف‌نظر کرده‌ایم.

رکورد فروش ۳۴.۲ همتی و صدرنشینی در صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه دی با اعلام آخرین آمار عملکرد فروش شرکت گفت: فروش حق بیمه بیمه دی در بهار ۱۴۰۴ به ۳۴.۱۹۷ هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به بهار سال گذشته، رشد ۷۳ درصدی معادل ۱۴.۴ هزار میلیارد تومان را نشان می‌دهد.

وی افزود: طبق آمار رسمی، بیمه دی در خردادماه و مجموع فصل بهار موفق به کسب رتبه نخست صنعت بیمه کشور در شاخص فروش و سهم بازار شده است و این موفقیت نتیجه تلاش همدلانه همه همکاران در سراسر کشور است.

عبداللهی با تأکید بر اهمیت ارتقای خدمات پس از فروش خاطرنشان کرد: هرچه در خدمات پس از فروش عملکرد بهتری داشته باشیم، امکان تبدیل مشتریان به سرمایه‌های پایدار برای شرکت افزایش خواهد یافت.

برچسب:

اشتراک گذاری در:

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *