برپایی میز خدمت بازرسی گیلان در دیلمان / بازرس کل: اجرای نادرست طرح هادی موجب نارضایتی مردم شده است

برپایی میز خدمت بازرسی گیلان در دیلمان / بازرس کل: اجرای نادرست طرح هادی موجب نارضایتی مردم شده است

تاریخ انتشار: 1404/7/22

شماره خبر: 17560

چاپ‌خبر

به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور، بازرسی کل استان گیلان با حضور بازرس کل و جمعی از مدیران استانی، میز خدمت مردمی در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل برگزار کرد تا از نزدیک به مشکلات و درخواست‌های مردم رسیدگی شود.

به گزارش رویداد شمال ؛ احمد آقایی، بازرس کل استان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور با همراهی معاونان و سر‌ بازرسان این اداره، به بخش دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل سفر کرد و میز خدمت مردمی را در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برپا نمود تا از نزدیک در جریان مسائل و درخواست‌های مردم قرار گیرد.

در ادامه این برنامه، بازرس کل استان از مناطقی از دیلمان که بیشترین شکایت‌ها در خصوص اجرای طرح هادی را داشتند بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با مردم، مشکلات و دغدغه‌های آنان را بررسی کرد.

در این سفر، مدیران کل بنیاد مسکن، منابع طبیعی، محیط زیست، مدیریت بحران و هلال احمر گیلان نیز حضور داشتند و در نشستی مشترک با محوریت رفع موانع اجرایی، راهکارهایی برای حل مشکلات به‌ویژه در حوزه طرح هادی شهر دیلمان مطرح شد.

آقایی با اشاره به اهمیت اجرای صحیح طرح هادی روستایی و شهری گفت: طرح هادی در ذات خود اقدامی مثبت و هدفمند است، اما بی‌تدبیری برخی مدیران و شیوه نادرست اجرا باعث بروز نارضایتی‌های گسترده در میان مردم شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از این اعتراضات به‌حق است.

وی تأکید کرد: نقش بازرسی کل کشور در این جلسات صرفاً نظارتی است و در امور اجرایی دستگاه‌ها دخالت نمی‌کند، اما برای رفع مشکلات موجود، کارگروهی ویژه جهت بررسی دقیق‌تر نحوه اجرای طرح هادی در کل استان تشکیل خواهد شد.

برچسب:

اشتراک گذاری در:

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *