میز خدمت الکترونیکی گاز گیلان؛ ارائه ۲۲ خدمت غیرحضوری و پاسخ‌گویی شبانه‌روزی

میز خدمت الکترونیکی گاز گیلان؛

ارائه ۲۲ خدمت غیرحضوری و پاسخ‌گویی شبانه‌روزی

تاریخ انتشار: 1404/9/12

شماره خبر: 19084

چاپ‌خبر

شرکت گاز گیلان اعلام کرد: تمامی مشترکان می‌توانند ۲۲ خدمت این شرکت را به‌صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری دریافت کنند و سامانه‌های تلفنی و پیامکی نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی هستند.

به گزارش رویداد شمال ؛ «علی حسن‌پور» رئیس روابط‌عمومی شرکت گاز گیلان، اظهار کرد: با هدف ارتقای کیفیت و تسهیل دسترسی، تمامی خدمات معرفی‌شده از طریق پایگاه اینترنتی شرکت به نشانی www.nigc-gl.ir و همچنین وب‌اپلیکیشن گاز گیلان در اختیار مشترکان قرار گرفته است.

وی افزود: امکان ارتباط تلفنی در ساعات اداری از طریق شماره چهاررقمی شرکت و سامانه تلفن‌گویای ۱۵۹۴ فراهم است. همچنین شماره ۱۹۴ به‌عنوان مرکز پیام، امداد و حوادث گاز به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی و ثبت درخواست‌های مردمی است.

سخنگوی شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: تمامی خدمات رسمی شرکت تنها از مسیرهای معرفی‌شده ارائه می‌شود و مشترکان باید برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از مراجعه به افراد سودجو یا درگاه‌های غیررسمی خودداری کنند. استفاده از وب‌سایت شرکت، دفاتر پیشخوان مجاز، وب‌اپلیکیشن و سامانه‌های رسمی تلفنی و پیامکی تنها راه‌های معتبر دریافت خدمات است.

حسن‌پور عنوان کرد: شرکت گاز استان گیلان آماده دریافت پیشنهادها و انتقادات سازنده از طریق سامانه تلفن‌گویای ۱۵۹۴ و پایگاه اینترنتی شرکت است و نظرات مردمی می‌تواند به بهبود کیفیت خدمت‌رسانی کمک کند.

برچسب:

اشتراک گذاری در:

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *